Sunday, November 10, 2013

Program Bakti Alam

Assalamualaikum,
nak habaq mai ni..
Wah hiking..
Banyak pengalaman yang aku dapat kat sana..
ni la antara aktiviti lasak yang aku suka..
pelbagai dugaan dan cabaran kami tempuh semasa mendaki dan turun gunung berembun ni..
sakit kaki, sakit bahu, lapar dan tidur xlena tu la cabaran yang aku hadapi..haha
paling mengembirakan aku bila sampai kat kawasan pokok bongsai.. subhanAllah,
memang cantik kat atas tu.. dan macam cerita korea...pui.. haha
selain itu, semangat kumpulan tu pon aku suka bila kawan2 lambat di belakang,
kita akan tunggu dan jalan sama2.. (lepas tu kena tinggal lagi, haha)
sedih bila lupa bawak powerbank naik atas, so xleh tngkap view pokok bongsai dengan air terjun yang
dikatakan tertinggi di asia..rasanya..
ni ada la video yang sempat aku rakam semasa program ni berjalan. enjoy.



Lagu- Epigram - I'm Sorry, I'm Lost
The Best Pessimist - Walking With Happiness

No comments:

Post a Comment