Friday, January 21, 2011

dear diary..

8.00a.m
Aduhaiiiiii..malasnya nak bangun..!!!
mandi-mandi..pakai baju..zip xtutup..
turun bawah start moto p makan roti 2 bijik ngan air susu..
pastu p la tmpat keja dengan dengar lagu band jet..

10.00am-12.30p.m
Alamakkk..panas la pulak..adui..
dulu ingat dapat tempat praktikal dalam air cond..
sekarang padan muka aku..huhu..p beli nasik bungkus..
balik makan ngan mat bangla..first time makan sekali..selalu xbungkus..
Dialog si Rahul...
Jahid-joey sini makan..(caloa)
Hossain-xdak hege hege kerja..turus kerja..(ular-ular keja ya)
Rafiqul-joey, u are my great asepecial friends..(asepecial natang pa..sebut bagi btol dulu..)
Konok-nanti keluar ar? angkat satu digi kad...(aduhai aku taw buka kedai tpup ngan rokok pon bley kaya)
Yasin-joey,nanti malam pergi komtar ya..maw beli cd..(xmaw)


1.30p.m-4.30p.m
Ya Allah..jari terbelah pulak..aduhai..memang sakit xterhingga ar..darah keluar mencurah-curah..nak pengsan pon ada..memang xdapat digambarkan perasaan sakit tu..terbelah sekali ngan kuku lagi..aduii..tapi bukan aku yang kena..mat bangla yang kena si tukang kayu..
tu la kerja x astei-astei(slow-slow)..kan dah sakit..aku pulak jadi ambulans p antar mamat nie..kecian aku tgk dia..huu..yang best nya kos perubatan dia murah ja..rm250..gila kentang mahal..nasib la aku duit banyak time tu..sambil tungu rahul ni kena operation..aku pon bermain la psp aku..lama gak la tungu..nasib bawak "minah" nie..kalaw x boring gila la aku..dah setel semua balik la pulak kat site..adui..

4.30p.m-7.30p.m
geggggegggeggg geggegeg(enset vibrate) orang kol-joy, u angkat daily report sama site report antar office jap..(haa ok2)..adui..nek moto lagi..letih btol ar..xpa buka mp4..metal..layan tensyen dengar lagu sambil bawak moto..broomm..sampai office..ms.lau-cian u joy,tq ya(xpa2,ok)..balik pulak site..adui bla nak balik nie..lewat dah nie..7.30 pon balik la umah.

8.00p.m.
Amboi sedapnya dia(sapuan) beronline-ing..jeles gila..aku penat2..kot la nak mai buat air..adui..
dengan nak melepas geram aku..terbit la diary pendek aku nie..hahaha..

p/s-arini agak letih.
-joey/joy-aku la tu..loghat mat bangla ngan cina..haha
-xdak kena mengena ngan yang hidup dan mati..

No comments:

Post a Comment