Saturday, June 12, 2010

MALAM

BEST. Itu la perkataan yang aku dapat keluarkan malam nie.Keluar lepak release tensyen yang xdapat nak keluar dalam palaotak aku nie.Be strong men.! haha.First, aku lepak la kat 7E jln.pegawai.Port perjumpaan kitaorang ar kan,si Amet ni xdapat hadirkan dirinya kes moto xdak.So aku merelakan diri aku p ambik beliau.Dah la time nak p ambik tu hujan renyai, basah jugak la aku.Sampai-sampai rumah Amet sementara nak tunggu beliau bersiap,adik si amet ni datang kat aku.Ajak sembang la,petah berkata-kata budak nie.X terlawan aku nak sembang.haha.
Then, kitaorang berkumpul g lepak kat Dee Burger kat jln putra.Adek order agak best la Roti John.Aku order burger daging ja.Selepas dah isi perot yang kembong sudah nie..kitaorang pon bergerak g jamming.Port jamming kitaorang tutup so,p la kat time tunnel.Xtaw la plak tempat ni dah nek harga.Gila mahal..tp xpa la,agak best jugak tempat nie setelah sekian lama xp..huhu..Abis jamming je, kitorang hilang arah lalu bergerak ke star walk pekena super big gulp.Biasa la 6 orang kot.Haaha.Nak dekat pukul 5 je kitorang bergerak pulang ke kandang masing2.Hahaha.
SEKIAN cerita aku malam nie.Hahaha

APA yang BESTNYA.
-Sembang ngan adik Amet(lama kot)
-Makan burger daging di Dee Burger
-Jamming best. All perfect
-Lepak,bergelak ketawa pecah perot
-Aik butang bawak awek?? haha,,?!

No comments:

Post a Comment